Wednesday, February 8, 2012

Berakhirnye Kisah Kite....

Salam all.....

8/02/2012.... tarikh yang sedih buat aku... my bf kantoi ade pompuan lain...
kat fb lak tu...boleh budak tu wish bday dengan panggilan yang aku selalu panggil die...
bengang gile aku tgok... but budak tu x tau ape2 pun.. die x tau pun yg abg syg die
tu...sebenarnye abg syang aku jugak(tu dulu ok)...
Ape lagi...mengamuk lah aku.... bengang je ngan lelaki x gune tu..boleh die tipu 2
perempuan(entah2 dah berpuluh orang).... sedih jugak lah aku time tu... bengkak mate lah..
dah lah kantoi kat ofis mase aku tgah keje lak tu... menangis sambil key in data....
time tu aku buntu...aku bagitau ngan farah superheroin(pelik kan name die)...
Aku call kakak aku..die mengamuk x ingat(nasib baik die kat johor)... die ajak aku g jumpe
ngan laki x gune tu...tapi aku malas...dah cukup lah aku maki die...(walaupunxbolehterime)
Lepas ni..aku kene tukar lah relationship status aku....huuuaaaaaa

No comments:

Post a Comment